DIY Tassel decoration

6/13/2016



Tavaly óta szerettem volna feldobni az erkélyt a jó idő beköszöntével, és ezen a hétvégén végre tettekké varázsoltam a gondolatot. Lassan már egy hónapja kipakoltuk az asztalt, székeket és a kis padot, előkerültek a párnák, pokrócok és pár hete néhány balkonvirág is díszíti az erkélyt. Nő a paradicsom és a paprika, így a zöld környezet azt hiszem adott :) Nagyon szeretek kint lenni, de úgy éreztem még egy kis apróság hiányzik ahhoz, hogy otthonosabb legyen a hely. Ez a bojtos dekoráció régóta szúrja a szemem és mióta megcsináltam és látom, hogy milyen egyszerű, biztos, hogy a lakáson belülre is kerülni fog belőle. Azt nem tudom, hogy az időjárás viszontagságait hogyan fogja viselni, de ha valamikor itt az idő kipróbálni, az most van! Imádnivaló, ahogy a kis bojtokat fújja a szél és szerintem nagyon jó, hogy a hosszú erkélyünket megtöri valami. 

I've wanted to make our balcony just a bit more fun since last year, and this weekend i finally turned my thoughts into actions. We put out the table, the chairs and the little bench about a month ago, added our pillows and blankets, and a few weeks ago we bought some flowers as well. Our tomatoe and bell pepper plant is growing fast as well, so he green scenery is all set! I love being out there, ut i felt it still needed a little extra to be complete and more cozy. This tassel decoration caught my eyes a while ago and ever since i made it and saw how easy it is, i decided to put one inside the apartment as well. I'm not sure how it'll hold up against the weather, but if there is a time to try it out, it's now. I love how the tassels swing in the wind and i think it's nice that something breaks our long balcony in the middle.


Amire szükséged lesz - What you'll need

selyempapír - tissue paper
ragasztó/ragasztópisztoly - glue/gluegun
olló - scissors
madzag - twine


Egy ív selyempapírt vágjunk hosszában félbe, ez a fél lesz a kiindulópontunk. (bal fölső sarok) Először hajtsuk félbe hosszában, majd keresztben és megint hosszában.

Cut your sheet of tissue paper in half lenghtwise and this will be your starting piece (upper left corner). First fold it lenghtwise than widthwise and lenghtwise again.


Vágjuk be a papírt a képen látható módon. Figyeljünk, hogy azon az oldalon vágjuk, ahol nincs hajtás.

Cut the paper shown on the picture. Make sure to cut it on the side where there's no folding.


Hajtsuk szét a papírt.

Unfold the paper.


A hajtás mentén vágjuk ketté a papírt.

Cut the paper alongside the folding.


Hajtsuk szét a két papírt.

Unfold the two papers.


Tekerjük fel a papírt.

Roll the paper.


Csavarjuk meg a papír közepét.

Twist the paper in the middle.


Hajtsuk meg a papírt és ragasszuk össze, hogy egy kis hurkot kapjunk.

Fold the paper and glue it, so it forms a loop.


Én 5 madzagra 20 bojtot készítettem, de lehet később még kiegészítem párral :) A madzagot áthúztam a hurkokon és egyszerűen megkötöttem minden bojtnál.

I made 20 tassels for 5 twines, but i think i'll add more in the future. I just simply knotted the tassels to the twine.




Remélem tetszik a végeredmény, én nem tudok betelni vele! - I hope you like the result, i can't get enough of it!

You Might Also Like

0 megjegyzés