Capturing time - #1

5/17/2016



Az utóbbi időben nagy hangsúlyt fektettem arra, hogy a néha jelentéktelennek tűnő, mindennapi dolgokat megörökítsem. Amikor elfogott egy jó érzés, amikor elértem valamit vagy épp a szeretteimmel voltam mindig kattintottam párat vagy megkértem valakit, hogy kapja el a pillanatot. Tudom, hogy később jó lesz ezeket a képeket visszanézni és úgy gondoltam talán nektek is érdekes lehet, hiszen én is imádok mások, ilyen típusú képein merengeni.

Recently i've really made an effort to create memories from everyday moments, even if they seem unsignificant at the time. When i felt great, accomplished something or i was with my loved ones, i always took some pictures or asked someone else to do it. I know it'll be wonderful to look back on these, and it's maybe something that is interesting for you as well. I know myself and i very much love to scroll through other people's snapshots like these.


hosszú idő után újra kisütött a nap - the Sun finally came out after a long time


lenyomtuk az 'I bike Budapestet' - we did  the 'I bike Budapest' tour

hamburgerezés közben egész közel merészkedett ez a madárka -  this little fella came fairly close while we ate our burgers


hosszú volt a metróút - the subway ride was so long



rossz idő, lusta vasárnap - bad weather, lazy Sunday 


vidám kávézás -  fun coffee break


művirágot rendeltem és gyönyörűek - i ordered fake flowers and they're gorgeous


imádom a cicákat és ez nagyon barátságos volt - i love cats and this one was so friendly


kávézói csendélet - coffee shop stillness


készült az egyik kedvencem - i cooked one of my favourite


elkapott minket a májusi eső  útközben - the May rain caught us midway 


ez a kedvenc konyharuhám - this is my favourite dish cloth


hétvégi városnézés közben, annyi felfedezni való van itt Budapesten! - weekend sightseeing, there's so much to see here in Budapest!


szorgalmas házőrző puli - he's working hard to keep the house safe


tipikus esti jelenet, ülök a földön és telefonozok - typical evening scenery, i'm on the floor surfing on the internet


ez a cica már nem volt olyan barátságos - this cat wasn't that friendly


először fogtam a kezemben a legújabb családtagot - i held the newest member of the family for the first time


nagyi 75 éves lett, imádom az ölelését - grandma turned 75, i love her hug


esküvői előkészületek - wedding preparations


megint esett az eső, de már süt a nap - it rained again but it's all sunny now


házi lekvár vasárnap reggelire - home made jam for a Sunday breakfast

You Might Also Like

10 megjegyzés

  1. Imádom az ilyeneket. Tényleg annyira jól átadja a hangulatot... De a kedvencem a nagyiölelős! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is az a kedvencem :) Én is úgy szeretem nézegetni az ilyen típusú képeket!

      Törlés
  2. nagyon jók!! :) lehet volt róla már szó de milyen gépet használsz a fotózáshoz?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönööm :) most már két gépem is van, ami használok, a régebbi, amivel al egtöbb képem készül Sony Alpha 200, de ezeket a képeket főleg a Sony Alpha 5000-el csináltam :)

      Törlés
  3. Annyira megfogtak a képeid, a maguk hétköznapiságával csodálatosan emberiek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy így tetszenek! Szerintem tudtam volna még jobbakat is készíteni, de nagyon élveztem az egész folyamatot, így egészen biztosan lesz még ilyen bejegyzés. :)

      Törlés
  4. Nagyon jó érzéssel töltöttek el ezek a képek! :) Zsófi

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép képek valóban. Csak ne felejts el vízjelet v. cpyrightot tenni rájuk, így ha valaki "kölcsön is veszi" nem marad le a neved róluk! :)

    VálaszTörlés