Glamour coupon days haul

4/12/2016







Bátran állíthatom, hogy ez volt az első Glamour napok, amikor tényleg CSAK azt vettem, amit előre kinéztem és nagyon hasznosan költöttem el a pénzem. Elégedett vagyok a vásárlásokkal és szinte mindent megtaláltam, amit szerettem volna!

I can proudly say that this was the first coupon days where i really only bought what i planned and spent my money wisely. I'm satisfied with my purchases and i almost found everything i was looking for.



- Nike Air Max Thea -


Tudom, hogy most mindenki Adidas Superstar lázban ég, de úgy érzem, hogy nem igazán az én stílusom, sosem lelkesedtem érte különösebben és inkább a Nike Roshe felé húzott a szívem, ami inkább a tavalyi év slágere volt. Mivel nem akartam tömegcipőt venni, de maga dizájn nagyon tetszett ezért hasonló cipő után kutattam. Ő lett a választott :)

I know that everyone is into the Adidas Superstar these days, but i don't feel it's my style and i've never been a huge fan. I'm more of a Nike Roshe type of girl, which was a huge hit last year, but since i didn't want to buy shoes that everyone has, but still liked the design, i looked for something similar. This is what i choose :)





- Makeup Factory Cream to Powder Foundation - 


A Makeup Factory sokáig olyan márka volt, amit csak távolról csodáltam a kissé magasabb árak miatt, egészen addig míg tavaly egy akció keretében megvettem a Powder Foundation Stick névre hallgató, legjobban talán rúzsra hasonlító alapozójukat. Annyira krémes és isteni volt, hogy tudtam, amint elfogy újra kell vásárolnom. Végül ezt a hasonló állagú, de kicsit más kiszerelésű terméküket választottam a változatosság kedvéért. Ahogy látjátok nem is bírtam várni a fényképek elkészítéséig és kipróbáltam. Az ujjammal "pöttyökben" viszem fel az arcomra, majd egy lapos ecsettel eldolgozom. Szeretem, hogy nem folyik össze vissza és elég csak az arcom azon pontjaira raknom, ahol úgy érzem egy kicsivel több fedésre van szükség. Jól beleolvad az arcszínembe és éppen annyira fed, amennyire kell, hagyja a szeplőimet érvényesülni :)

Makeup Factory was a brand i admired from a distance, because of the prices, until i got my Powder Foundation Stick at a discount. It was so nice and creamy that i decided then and there, that i have to buy it again. Instead i got this foundation with a very similar formula, but in different packaging just for a change. As you can see, i couldn't wait till the pictures to try it out. I'm applying it in dots with my finger and i'm using a flat brush to work it in. I like that it doesn't run everywhere and it's enough to put on the parts of my face where i need a little more coverage. It blends well with my facetone and provides just enough coverage for my freckels to peek through.




- Maybelline One By One Volume Express Mascara - 



Szerintem a Glamour napokon mindenkinek van egy kötelező Maybelline vásárlása a hatalmas kedvezmények miatt. Mivel szempillaspirálra mindig szükségem van, beraktároztam a szokásos darabot 50% kedvezménnyel!

I think everyone has a mandatory Maybelline buy on the coupon days, since there are always huge discounts. I'm always in need of a mascara so i stocked up on it and purchased my usual one for half the price!





- NUXE Night Cream -


A NUXE kuponnal szintén egy visszatérő és számomra kedves terméket vásároltam. Nekem nagyon bejött a márka éjszakai kréme, mind illatra, mind hatékonyságra, így alig vártam, hogy végre elsüthessem a kupont. 

With the NUXE coupon i repurchased a cream that is close to my heart. I really liked the scent and effectiveness of this night cream, so i couldn't wait to use the discount coupon to buy it again!





- H&M shirt and dress - 


Az alapdarabokat vadászom, mert mostanában szeretek egyszerűen öltözködni és ezek olyan jól kombinálhatóak egymással. Ezúttal egy térd alá érő szürke ujjatlan ruha és egy csíkos ujjatlan landolt a kosaramban. Jó lesz nyárra vagy pulcsi alá trikónak :)

I'm into basics, because lately i like to dress simply and these pieces go so well together. This time around i went home with a grey sleeveless, knee-lenght dress and a striped top. It will serve me right in the summer or will keep me warm under a sweater :) 



You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. ugyanezt a H&M ruhát vettem meg, ma meg felavattam:) szuper kényelmes!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, már én is alig várom csak nem tudom milyen pulcsit huzzak hozzá? Mert reggel még hűvös van..de lehet farmerdzseki lesz :)

      Törlés