Favourite winter sweaters

2/11/2016




Ha választanom kellene a hideg és a meleg idő között, gondolkodás nélkül a napsütésre szavaznék, de azt kell, hogy mondjam, annak is megvan a varázsa, amikor ősz végén újra elő lehet szedni azokat a vastag, kötött pulcsikat. A december közeledtével egyre többször vágyom arra, hogy belebújhassak egy puha pulcsiba és minden évben vadászom az újabb meleg darabokra. Azt hiszem az évek során szép gyűjteményre tettem szert, ebből szeretnék nektek négyet mutatni, amik különösen a szívemhez nőttek.

I i were to chose between cold and warm weather, i would vote for sunshine every single time , but i have to say, digging up those warm knits at the end of autumn feels magical in a way. As december approaches, i find myself wondering about a soft sweater more and more often, and every year i'm peeling my eyes for the new warm pieces. I think i managed to get quite a collection over the years and today i'll show you 4 pieces that are especially kind to me.












Ezt a gyönyörű szürke pulcsit Karácsonyra kaptam Ádám anyukájától, aki saját maga kötötte! Elhinnétek, hogy kézzel kötött első látásra? Szerintem nagyon szépre sikerült, csodásak a minták és nagyon jó melegen tart a téli időben.

I got this grey piece for Christmas from Ádám's mom, who knitted it herself! Would you have guessed that it's hand knitted at first sight? I think it turned out gorgeous, the patterns are wonderful and it keeps me so warm in the winter weather.


Imádom a kicsit sportosabb pulcsikat, főleg akkor, ha még vicces is a felirat rajtuk! A H&M karácsonyi FÉRFI kollekciójában találtam ezt a darabot, de szerintem egyáltalán nem látszik, hogy nem női pulcsiról van szó. Legszívesebben sokszor ehhez hasonló darabokat vásárolnék, viszont mivel munkahelyre nem mindig illenek visszafogom magam. Ez mondjuk szerintem kivétel, Karácsonykor bármi belefér :)

I love me some sporty jumpers, especially if the text is funny on the front! I found this piece in the H&M MEN Christmas collection, but if i didn't know it's for boys i wouldn't notice. Most of the time i really want to get jumpers like this, but they're not always work compatible so i restrain myself. Of course this one is an exception, because you can wear anything at Christmastime :)




Piros ruhát szinte sosem hordok, a bordó annál nagyobb kedvencem. A C&A-ban találtam ezt a félig garbó nyakú pulcsit, aminek rögtön a szürke párját is elhoztam. Nagyon kényelmes és bár elsőre vékonynak tűnhet, engem nagyon jól melegen tart :)

I baerly never wear red, but burgundy is a favourite of mine. I found this half turtleneck in C&A and got it's grey pair as well. It may seem thin at first sight, but keeps me warm nonetheless :)





A negyedik és egyben utolsó pulcsi egy rövidített fazonú H&M garbó, ami magas derekú farmerrel remekül mutat, a krémszíne miatt pedig szinte mindenhez megy.  Egyből a fekete verziót is megvettem annak idején, így ezzel a két alapszínnel olyan jól el vagyok látva, hogy ha nem tudom, hogy mit vegyek fel reggel, biztos, hogy ezek közül választok. 

The fourth and last sweater is a short style turtleneck from H&M, which looks great with high waisted jeans and it goes with almost everything when it comes to colour. I bought the black version as well so when  i don't know what to wear in the morning, i just have to reach for these basic colours.


You Might Also Like

0 megjegyzés