I got engaged!

8/23/2015



Pontosan 2 hete szombaton menyasszony lettem! :) A legtöbben már láthattátok Instagrammon, viszont, azzal is meg akartam osztani az örömhírt, aki ott nem követ! Anélkül, hogy túl sokat elárulnék a részletekről elmondom, hogy Ádám egy kincskeresős játékot állított össze, amiről én azt hittem, hogy egy Budapesten bárki számára elérhető játékról van szó, és Adrival végigjártuk a több, mint egy órás programot. Csak a végén derült ki, hogy a kincs valójában a gyűrű és, hogy az egészet ők tervelték ki :) Hatalmas meglepetés volt és, ahogy a képekből is kiderül, igent mondtam :)

Exactly 2 weeks ago on Saturday Ádám proposed to me! :) Most of you already know this from Instagram, but i wanted to share the happy news with those of you who don't follow me there. Without giving too much away, i'll tell you that he made up a treasure hunt, but i thought it's a game available for everyone in Budapest so i participated in the 2 hour long game with my friend Adri. I only realized what's going on at the very end, when i discovered that the treasure is the ring and that the whole game was made for just me :) It was a huge suprise and as the pictures show, i said yes! :)



You Might Also Like

9 megjegyzés

  1. ez a kincskeresős dolog mennyire jó ötlet volt! szuperek hogy így kitalálták, a gyűrűd pedig csodaszép :) gratulálok Nektek! :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok! :) A gyűrű nagyon szép, Ti pedig gyönyörűek vagytok a képeken. :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon -nagyon gratulálok!!! :) csodálatos ez a boldogság az arcotokon :)

    VálaszTörlés
  4. Sok boldogságot kívánok :) annyira megható a kép Rólatok, hogy majdnem elpityeredtem munka közben :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönjük a sok jókívánságot, nagyon aranyosak vagytok! :)

    VálaszTörlés
  6. Szívből gratulálok! Ez a kincskeresős ötlet nagyon kreatív volt, a gyűrűd pedig elképesztően szép. Nekem is hasonló lenne az álomgyűrűm, visszafogott, mégis van benne valami megfoghatatlan. :) Adri akár színésznőnek is elmehetne! :) Sok - élethosszig tartó - boldogságot kívánok! :)

    VálaszTörlés