cool summer day

8/03/2015




Bár szeretem a forró nyári napokat, a 2 hetes kánikula után kifejezetten jól esett a múlt heti 20 fok. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én egy idő után megunom a nyári ruhákat és vágyom arra, hogy rétegezhessem a blúzokat, vékony pulcsikat és, hogy néhanapján farmert húzzak, az örökös szoknyák vagy ruhák helyett. Ezt a felsőt a Stradivarius leárazásában halásztam, szerintem fürdőruha fölé is elmenne, egyébként viszont ruhának nem használnám az oldalán levő slicc miatt. Annyira jó lenge anyagból van, így a forróbb napokon is jól jön, de nem fáztam benne a hűvösebb időben sem. Nektek, hogy tetszik? :)

Although i love hot summer days, after the 2 week long heatwave, i was welcoming the refreshing 20 celsius degrees weather. I don't know how you feel, but after a while, i get tired of summer clothes and get a craving for layering blouses, light sweaters and feel happy to wear jeans instead of the skirts and dresses. I got this top in the Stradivarius sale, which goes great over your bathing suit, but i won't use it as adress because it's too revealing. It has such a nice, light material, which makes it great for those warm days, but i didn't freeze in it in the colder weather either. How do you like it? :)






FELSŐ/TOP - STRADIVARIUS
NADRÁG/PANTS - H&M
CIPŐ/SHOES - CONVERSE
ÓRA/WATCH - MICHAEL KORS
KARKÖTŐ/BRACELET - AJÁNDÉK/GIFT




You Might Also Like

0 megjegyzés