49/52 - Poolside dip

7/27/2015



Csuda jó szülinapi bulin voltunk a múlt hétvégén és, hogy ne érkezzünk üres kézzel gondoltam csinálok egy mártogatóst. Sokat agyaltam, hogy mi lenne ideális, hiszen sokan leszünk és nem szerettem volna, ha gyorsan elfogy a „főztöm” Szerintem a mártogatós tökéletes, mivel nem magában esszük, több ideig kitart! Tipikus nyári, friss összetevőket használtam, amiket bárhogyan lehet variálni, én azt tettem bele, amit épp a hűtőben találtam! Olyan jól esik a nagy melegben előkapni ezt a hideg, minden ízzel teli, ropogós mártogatóst, ami amellett, hogy finom,tele van vitaminnal! :)

We've been to an awesome birthday party last weekend and to avoid arriving empty handed i prepared a dip. I wasn't sure what would be ideal, but since there were a lot of people and i didn't want to run out of food, so i decided that a dip would be perfect. I used tipical fresh, summer ingredients, that are easy to play around with, just use whatever you like, i emptied just emptied the fridge and tossed everything in it. It feels so good to grab a bite from this cool, full of flavour, crunchy dip! It's delicious and full of vitamins, win-win right? :)


Hozzávalók/Ingredients:


  • 2 kaliforniai paprika/2 bell peppers
  • 1 konzerv kukorica/1 can of corn
  • 1 zacskó olajbogyó/1 pack of olives
  • erőspaprika ízlés szerint/hot chili to taste
  • snidling/chive
  • 6 krémsajt/6 cream cheese
  • szárított paradicsom ízlés szerint/sundried tomatoes to taste



A paprikát és a szárított paradicsomot vágjuk apró darabokra, majd a többi összetevővel keverjük össze. Fogyasztás előtt egy órára rakjuk a hűtőbe, hogy az ízek összeérjenek. Tálaljuk sós, ropogós snackekkel, például krékerrel, de akár köretként is el tudnám képzelni.


Cube the pepper and the sundried tomatoes and mix with other ingredients. Cool it in the fridge for an hour before having a taste. Serve with salty snacks or as a side dish. 



You Might Also Like

0 megjegyzés