March - April favourites

5/11/2015



Márciusban nem gyűlt össze annyi kedvencem, hogy bejegyzést készítsek róla, ezért összevontam a két hónapot és most márciusi-áprilisi kedvenceimet látjátok. Egyelőre tetszik ez a felosztás, lehet a jövőben is inkább kéthavonta fogok ilyen bejegyzéssel jönni! 

I didn't have enough favourites in the month of March to create a post so i waited till April passed as well. I like this concept so far and i think maybe in the future i will continue with it, next you'll be able to see May and June together!


Marc Jacobs - Daisy

Tudom, hogy parfümöt bemutatni az egyik legnehezebb dolog, és mivel nem vagyok túl jó az illatok leírásában, a hivatalos leírásra támaszkodom :) A Daisy a virágos-fás illatcsaládba tartozik, összetevői között szerepel az ibolyalevél, grapefruit, szamóca, viola, jázmin, gardénia és pézsma. Igazán friss, fiatalos illat, amióta az egyik reptéren megszagoltam, tudtam, hogy nekem kell! (ebben a bejegyzésben írtam róla) Egy hátránya, hogy viszonylag hamar elillan az illat, így napközben még egyszer be kell fújnom magam, ha azt szeretném, hogy délután is érződjön.

I know, that explaining a scent is quite difficult, and since i'm not very good at talking about perfumes, i'll stick to the official introduction. This perfume belongs to the floral-woody fragrance family and has ingredients like violet leaves, grapefruit, strawberry, viol, jasmine, gardenia and musk. It really is a fresh and youthful scent, and ever since i smelled it at one of the airports, i knew i had to get it! (i talked about it in this post) The only downside is that the fragrance disappeares quite fast so i have to spray myself once again throughout the day if i want to smell like Daisy again. 


Estée Lauder Advanced Night Repair Serum

Ez a termék nem újdonság senkinek szerintem és én sem most szereztem be, de csak most jutottam el odáig, hogy a kedvencek között megemlítsem. Nem tudom miért tartott ilyen sokáig, mert a kezdetektől meg vagyok vele elégedve. A borsos ára miatt csak a 'sample' kiszerelést rendeltem, így 2 ezer forintból megúsztam az egészet. Elsőre kicsinek tűnik a flakon, de legalább fél évig kitartott, hiszen elég belőle nagyon keveset használni. Ez egy éjszakai szérum, ami alvás közben az éjszakai tisztuló folyamatokat hivatott elősegíteni. Én főleg télen használtam az arckrém előtt, mert a hidegebb időben szárazságra hajlamos arcbőrt teljesen feltölti és úgy ébredtem mindig mintha arcpakolásban aludtam volna! Önmagában is jól teszi a dolgát, az arcom kipihentebbnek tűnik használat után.

This product is familiar for all of you i presume, i got it a while ago as well, but somehow i only got around to show it on the blog just now. I don't know what took me so long, because i've been satisfied with it from the beginning. Since it's on the pricey side, i only got the sample size, which looks small at first, but a little goes a long way, so this little guy lasted me at least half a year! This is a night serum, which helps the night clensing processes to be more effective. I mainly used it in the wintertime, before my night cream, because it really boosted and hydrated my dry skin. In the morning it felt like i've been sleeping in a mask! It works just as fine by it's own and my face looks so much more rested after i've applied the serum.


Nuxe Créme Prodigieuse Nuit soin hydratangte défatigante

Tavaly megérkezett Magyarországra a Nuxe, ami az egyik legnépszerűbb natúrkozmetikai márka, itthon a gyógyszertárakban találjátok meg. Nagyon tetszett, hogy 80%-ban természetes alapanyagból készülnek a termékek és ehhez mérten nagy elvárásokkal indultam neki a vásárlásnak. Az éjszakai krémem kifogyóban volt, így a Glamour napokon nem volt kérdés, hogy mire használom a Nuxe kupont. A krém hihetetlenül hidratáló, elég egy keveset használnom belőle, így egy hónap után is olyan, mintha alig nyúltam volna hozzá. Az illata isteni, pont ahogy egy szuper éjszakai krémnek ezt elképzeltem. A reggeli arcmosáskor is még hidratált a bőröm, ami jól mutatja, hogy egész éjszaka dolgozik a ragyogó arcbőrért. Mindenkinek csak ajánlani tudom!

Nuxe has finally arrived to Hungary last year, which is one of the most popular natural cosmetics brand, the products are available in pharmacies. I really liked that 80% of the ingredients are natural, so i had high hopes when i decided to purchase something from them. I almost hit bottom on my night cream, so i immidiately knew what to use my Nuxe coupon for. This cream is extremely hydrating, a little goes a long way so after a few months, it still looks like i barely touched it. The scent is just as i imagined it to be, like a luxurious night cream. My skin feels hydrated when i first wash it in the morning, which shows just how well it works throughtout the night. I can only recommend this product to everyone!


Essence Longlasting Lip Liner in Peach Beauty

Tavasz környékén mindig a korallos színeket helyezem előtérbe akár körömlakkról, pirosítóról vagy rúzsról legyen szó. Sajnos eddig nem találtam igazán szép és hosszan tartó rúzst ebben a színben, sokszor felkenve nem adta vissza a várt színt. Eszembe sem jutott, hogy esetleg ajakceruzát keressek rúzst helyett addig, amíg egyik blogon nem olvastam róla. Amit jó, ha tudtok, hogy az Essence tavaszi kollekciója csak a Müllerben kapható, így megspóroljátok a fölösleges Rossmann és Dm köröket :) Szépen fed és a nevéhez hűen tartós, evés, ivás közben is állja a sarat. Mivel matt én átlátszó vagy enyhén korallos szájfénnyel szoktam párosítani.

I always prefer the coral shades when winter turns to spirng, let it be a nail polish, blush or lipstick. Unfortunately i haven't stumbled upon the right lipstick until know, which is longlasting and has good colour payoff. I wasn't even thinking of trying a lip pencil, until i read about it on a blog recently. I rushed to buy it immidiately and have to say, it's true to it's name. It's long lasting, no matter if you drink or eat, it stayes in place. I usually pair it with a sheer or coral colour lipgloss if i don't want to wear it matt.


Terra Naturi Kajal Eyeliner

Már régen váltottam a fekete szemceruzáról barnára, mert szerintem a kívánt hatást eléri, anélkül, hogy túl erős lenne és a zöld szememhez ez sokkal jobban illik. Nehéz megtalálni a tökéletes barnát, sokszor befürödtem azzal, hogy vöröses árnyalatút választottam, amivel annyit értem el, hogy fáradtnak vagy allergiásnak tűntem :D Ez a szemceruza igazi csokibarna egy icipici csillámmal, számomra a meleg, nyári barnaságot jeleníti meg. Rendkívül tartós, pont eléggé puha, ahhoz, hogy könnyű legyen felvinni, így majdnem minden nap használom!

I've switched from black eyeliner to brown a long time ago, because i can achieve the same effect without being too harsh, and i think this suits my green eyes a lot better. It's hard to find the perfect brown and i myself made the mistake - several times actually - of choosing one that is too red for me, which just made me look like i was tired or had allergies. This eye pencil is a true chocholate brown in my book and reminds me of that summer glow with it's tiny sparkles. It's pretty durable and soft enough to make the application smooth and easy!



Rimmel Kate Rockin' Curves Mascara

Kétkedve néztem erre szempillaspirálra, amikor megláttam a kefét, de megvettem, mert a Kate Moss kollekció többi darabjával is meg voltam elégedve. Kis gyakorlás után, most már sokkal jobban szeretem használni ezt a hullámos kefét, mint a többi hagyományosabb fajtát. A szemzugomhoz közelebb eső pillákat éri a kefe keskenyebb része, a külső pillákat pedig a vastagabb, ezáltal ott hosszabbak, dúsabbak lesznek a pillák és végeredményben majdnem műszempillát megközelítő hatást érek el vele. Nagyon szép fekete, szerencsére könnyen le  is tudom mosni a nap végén, nem kell dörzsölni. A csomagolás is tetszik, egy hátrányát tudnám kiemelni, hogy egy hosszabb nap után az alsó pillák alatt kissé elmosódik.

I was in doubt when i first saw the bristle of this mascara, but bought it anyway, because i was satisfied with the Kate Moss range as a whole. After a bit of pratcite i prefer to use this mascara instead of one with regular bristles. The thinner part of the wand reaches the eyelashes in the inner corner of your eye, and the thicker the outer corner. This way it makes them bigger on the outside, almost achieving the false lash effect. It has a really nice dark black shade, which is easy to remove at the end of the day. I also like the packaging, only downside i can mention is that sometimes it smudges under my lower lashes after a long day.


You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Szia! Az EL advanced night repair-ből hol rendeltél mintát?Köszi! Dóri

    VálaszTörlés