want need wear read #19

4/08/2015



Újabban ismét kacérkodom a gondolattal, hogy befessem a hajam. Évekig voltam világosbarna/szőke, addig amíg 2010-ben meg nem untam a hajtövek állandó festetését és lenövesztettem a világos fürtjeimet. Ekkor derült ki, hogy nagyon is szeretem az eredeti hajszínem, de mivel már lassan 5 éve ugyanolyan, vágyom a változatosságra. Ma már biztos nem festetném be az egészet, de néhány „napszítta” tincsnek örülnék. Aztán lehet, hogy csak simán várok nyárig, amikor egyébként is olyan lesz magától :)

Recently i've been toying with the idea of colouring my hair again. I've had light brown/blonde hair for years until i've had enough in 2010 and decided to grow it out. This was when i've realized that i like my original colour but it's the same for almost 5 years now and i feel i need a change. I'm sure i won't be colouring my whole hair this time but i'd love a "beachy" effect. Well i'll maybe just wait till summer when my hair naturally gets a few shades lighter.



Szerintem minden lánynak szüksége van egy klasszikus, középkék farmerra. Ősidők óta alapdarab, jól variálható, a fehér póló-tornacipő vagy magassarkú kombinációkra nem is térnék most ki, mert akit ez érdekel, ezer meg ezer helyen utána olvashat. A lényeg, hogy most mindenáron a tökéletes farmert vadászom, ki gondolta volna, hogy pont ezt lesz a legnehezebb találni? Pedig nem egy különleges színre vagy fazonra vágyom, mégis úgy tűnik, hogy több időbe fog telni a keresés, mint azt elsőre gondoltam.

I think every girl needs a classic, medium blue pair of jeans. It's been a wardrobe staple since forever and it's so easy to dress up or down. I won't get into details with the whole white tee-sneakers or high heels combinations, because if you're interested in that, you can read it in like a thousand articles. My point is, that i'm currently on the hunt for a pair, and who would have thought, that this will be the hardest to find? I'm not asking for a strange colour, or odd shape, but still it seems, i might spend a little more time searching for it, than i thought.



Szintén univerzális darab és, ha egy jó minőségűt találunk, évekig hű társunk marad. Az előző fekete kabátom még gimnáziumban lett az enyém, így tavaly ideje volt megválnom tőle ergo új kabát után kell néznem, mert úgy érzem fekete bőrdzseki nélkül nem teljes a ruhatáram.

This is a universal piece as well and if you find it in a good quality, it can stay with you for years. I got mine in high school, so last year it was time to say goodbye to my old friend. I immidiately thought about buying a new one, simply because i don't feel my wardrobe is complete without having a black biker jacket.



Maradtam a klasszikusoknál és a reggeli metrózáshoz ezt a könyvet választottam társaságnak. Nem egy hagyományos regény, a történet sokszor megtörik, egyes részeket túlontúl kirészletez a szerző, mások felett átsiklik, több műfajt kever, de a furcsaságokat az orosz irodalomban megszokhattuk. Ebben a könyvben viszont a szokatlan történetvezetés oka, hogy Bulgakov több részletben írta azt meg, néhányszor teljesen meg kellett semmisítenie a könyvet, majd újraírnia az elveszett részeket. Ezek ellenére a történet mégis valahogy egy egészet alkot, teljesen el tudok benne merülni, így sokszor a reggeli metrózás egy szempillantás alatt eltelik. Nálam ez az egyik jele a jó könyvnek! 

I've stayed with the classics and chose The Master and Margarita as my travel companion on the subway. It's not a traditional novel, the story is not always continuous, some parts are over detailed, others are skipped and a lot of genres are mixed throughout the story. The reason for all this is, that the author had to destroy the book and then rewrite it several times. Despite all this, the little details form a whole story and makes me forget about what is going on around me. I can get totally lost in the storyline, which is a sign of a good book in my opinion!

You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Ó, most már értem Bulgakov csapongásainak okát :) Szerintem nagyon jó könyv a Mester és Margarita, bár kicsit lassan haladtam vele, de összességében szuper történetet kerekített az író, imádom az elvont műveket :D Meg az oroszokat, csak úgy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszik a történet, izgalmas és végig fenntartja az érdeklődésemet :)

      Törlés
  2. A farmert ajánlom, hogy a H&M-ben nézz, ott lehet találni minden mentes egyszerű farmereket jó áron :) A műbőrdzsekimet én is tavaly selejteztem ki (azaz nem, meghagytam kirándulásokra, habár már nagyon csúnya), és azonnal be is szereztem a következőt, mert tényleg olyan szükséges darab :3 A Mester és Margaritát én épp tavaly olvastam, pedig már régóta állt a polcon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ott kezdtem, mert általában a H&M-es farmerok tökéletesen passzolnak rám, de most valamiért egyik sem az igazi a sima kékek közül. Szaggatottból találnék jót csak az a baj, hogy szerintem azt munkahelyen nem annyira díjazzák :D

      Törlés