want need wear read #14

11/02/2014



Bizonyára sokan hallottatok már a Yankee gyertyákról, én személy szerint mindig drágának tartottam őket, és amíg nem tudtam, hogy itthon is kaphatóak, eszembe sem jutott venni, mert a postaköltség még inkább megdobta az így is borsos árukat. Pedig nagyon jó dekorációnak tartom, plusz pont azért, hogy az üveget később is újra lehet hasznosítani és állítólag iszonyú jó illatuk van maguknak a gyertyáknak, ami talán a fő szempont, amikor gyertya után kutatok. Nemrég felfedeztem, hogy Budapesten az illatgyertya.hu oldalon megrendelt gyertyákat akár személyesen is át lehet venni, ergo kilőve a postaköltség, sőt mivel helyben van, akár végig is lehet szaglászni az összeset! A közeljövőben mindenképpen ellátogatok hozzájuk és valószínű a teamécsesekkel kezdem a beszerző akciót, mert a nagy üveges változatok árával még így is barátkozom :)

A lot of you may have heard about the Yankee candles. I for one think they are a bit on the pricey side, and until i got to know that they are sold in Hungary as well, i never thought about buying one, because the shipping fee just increased the price even more. Despite all of this, i find it to be a very nice decoration and i give it a plus one for the glass containers, that you can use later on as well, when the candle is gone. Allegedly they have the most beautiful scent, which is let's be honest, one of the main things you look for when you buy a candle. Not so long ago a site came to my attention, where you can buy the candles from Hungary, more so, they have a shop in Budapest, where you can personally buy the candles, ergo no shipping fee, plus you can smell all of them before comitting to one! I'm sure paying a visit to the shop in the near future and probably start off with the smaller ones because i'm still a bit hesitant when it comes to buy a large one with a price tag just as big :)



Megérkezett a hideg idő, nincs mese, újra elő kell venni az ajakbalzsamokat, ha el akarjuk kerülni a cserepes, száraz ajkakat. Tavaly az EOS ajakbalzsamot használtam, ami bevált, de így egy év elteltével már nagyon unalmas az illata és szeretnék mellé valami mást is, amivel váltogatni tudom, hiszen még majdnem a fele megvan. Kutakodtam egy kicsit és végül a Smith's Minted Rose ajakbalzsamra esett a választásom, mert rengeteg jó kritikát kapott és az ára sem szökik az egekbe. Már be is tettem az ebay-es rendeléseim közé!

Well the cold weather hit us after all, and it's time to build our lipbalms into our daily routine again, if we don't want to wake up with chapped and dry lips one morening. Last year i voted for an EOS lipbalm, which did a good job, but after a year i find the scent a bit boring and i want to have something else to switch it up a bit, since almost half of it is still left. I did a little research and i found that the Smith's Minted Rose Lipbalm got tons of good reviews, with still an affordable price. It immidiately landed in my ebay orders!



Imádom másokon a két részes szetteket, egyfajta eleganciát kölcsönöznek a viselőnek, önbizalmat sugároznak és azt a hatást keltik, hogy az illető nem fél új dolgokat kipróbálni. Szívesen viselnék ehhez hasonló darabokat, csak nem tudom hova lehetne őket felvenni. A munkahelyemen túl sok lenne, hétvégére fölösleges, talán egy karácsonyi bulin tudnám a legjobban elképzelni :)

I love 2 piece suits, they give a certain elegance to the person wearing it, they show self confidence and that the person is not afraid to try new things. I would love to wear clothes like this, but they would be too much for my workplace, they're unnecessary for the weekend, maybe a christmas party would be the perfect place to sport one! :)



Imádom Ken Follett könyveit, az Évszázad Trilógia pedig különösen a szívemhez nőtt. Végre megjelent a 3. és egyben utolsó rész, amire már nagyon kíváncsi vagyok és egyben szomorkodom is, mert a szereplők megöregedtek/felnőttek, vége a történetnek és biztosan nem lesz már folytatás. Mindenkinek ajánlom, hogy olvassa el az első kettőt is, hihetetlen utazásra repít minket az író a 20. század történetében, miközben 5 család sorsát izgulhatjuk végig.

I love Ken Follett's books, and the Century Trilogy is especially kind for my heart. Finally the 3rd and last book is in the stores and i'm so excited to read it. However my excitement is mixed with sadness because the characters got old/grew up, the story came to an end and there's not going to be a follow up. I higly recommend the first two books for everyone as well, which takes us to an incredible journey in the 20th century history, while we are able to follow the path of 5 families.

You Might Also Like

8 megjegyzés

  1. Nagyon a szívemhez nőtt Ken Follett, imádom az írásait, úgyhogy nem volt kérdés, a trilógia is listára került :) Most járok a második rész vége felé, amint befejeztem, kezdem is a harmadikat :)

    VálaszTörlés
  2. Karin, neeeeeeee teamécsest vegyél! :D picit és sokkal kevésbé illatosak, hidd el nekem! ;)
    mintagyertya a megoldás, vagy ha van esetleg (régi) aromalámpád, akkor a tart, amit az illóolaj helyére teszel bele, alulról melegíti a mécses és a kis viasz darabkák meg elkezdenek olvasni és mesés illat lesz a lakásban. ;)

    Egy mintagyertya esténként pár órát égetve elég sokáig eltart, 12-15 óra van megadva, de szerintem tovább is kibírja, én a végén már mindig meggyújtva hagyom, hadd jöjjön már az új illat. ;) Először nem vettem hozzá mintagyertya tartót, egy régi decis pohárba tettem, amiben kellemesen elfért, tökéletes tartónak bizonyult. Azóta már beszereztem, igaz még a mai napig nem vetettem be, de tegnap este, mikor elfogyott a trópusi akármi illatú gyertyám, elhatároztam, h ma már abba teszem az újat.
    Sajnos ebből is van nagyon intenzív és kevésbé illatos darab, az én kedvenceim: Pink sands, Camomille tea (megszűnt sajnos, de nekem még van vagy 7-8 db, feltankoltam alaposan :D), Honey and spice. Nem jött be annyira a cranberry chutney, pink dragonfruit. mango blossom. ezek is finomak, de sokkal kevésé érződik az illatuk.

    virtuális listámra felvettem ezt az Évszázad trilógiát, ha túlleszek a Trónok harca 5. köteten (amit nyáron szinte egyáltalán nem olévastam, a nyár a magazinok időszaka, ilyenkor rágom át magam az egész éves MC előfizetéses számokon, meg bármi máson, de most a napokban megint belelkesültem és szinte minden nap olvasok egy picit, cél, h még idén befejezzem :D ), ezt is el fogom olvasni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. picit az picik akar lenni. mármint sokkal kisebb a felülete, amiből majd párolog a fincsi illat és sokkal kevésbé intenzív. én még az elején, 3 illatból is rendeltem teamécsesszettet, hát azóta is jobbra-balra pakolom őket, közlébe se ér a mintagyertyának! ;)

      Törlés
    2. Hú Dyna, köszi a szuper tippeket, már csekkoltam is a neten a mintagyertyákat. Tényleg klasszisokkal olcsóbbak és így megmentettél attól, hogy esetleg a teamécsesek miatt csalódjak a márkában! :)

      A Trónok Harca sem kis falat, kell neki idő az biztos. Az Évszázad Trilógia nekem kicsit lassan indult, voltak benne unalmasabb részek, de ahogy haladsz annál izgalmasabb, a 2. könyv még jobb volt, mint az első! :)

      Törlés
  3. A Ken Follett trilógia nálam karácsonyra kívánságlistás :) nagyon kíváncsi vagyok rá. YC gyertyákból én sem ajánlanám a teamécseseket: inkább tartok vagyok mitnagyertyák, ezek jóval intenzívebbek a mécseseknél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen érdemes elolvasni őket, annyira jó a történet, és hát nekem szívem csücske ez a 20. század :)

      Köszönöm a tippet, akkor semmiképp sem a teamécseseket veszem. Milyen jó, hogy felvetettem ötletnek, így a hozzászólásaitokkal legalább meg tudtatok menteni egy csalódástól! :)

      Törlés
  4. Nekem volt már szerencsém ellátogatni a pesti illatgyertya boltba, 2 hónapja. Hát valami álom! Kis szoba,telis tele gyertyákkal! *-* Majdnem mindegyik gyertyát megszagoltam, és aki akkor volt eladós lány, kedves is volt, ő mondta,hogy nyugodtan,mindet megszagolhatom, és még papírszatyrot is adtak! :D Olyan jó érzés volt ezzel a kis szatyorral utazni hazafele, mindig mosolyogtam, amikor ránéztem. Najó, ez már beteges, viszont igaz...
    Amúgy pont a Fireside Treats-et vettem meg, csak tart-ban. Én úgy használom,hogy /kezdéskor 4 fele vágtam/ egy negyed darabot égetek órákig, így ha az az egy elhasználódik, marad még 3 kis darab. ( azért is vágtam négybe,mert kicsi a párologtatóm) Nagyon intenzív illata van, egy szobát teljesen betölt már 15-20 perc után, és gyorsan olvad! Imádom :) Emellett még a Vanilla Chai-t vettem meg,de őt még nem próbáltam, lassan azért itt az ideje.
    Tegnap néztem a weboldalukat, és a hónap gyertyái közt van a Snowflake Cookie is, ami így -25%-al, tartban 337 Ft. Szerintem ő lesz a következő, amit megveszek, a mályvacukrosat is így vettem szeptemberben, leakciózva! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alig várom, hogy végre legyen egy kis időm nekem is körülnézni náluk! Szerintem ott fogok szagolgatni, mint egy őrült és azt sem fogom tudni mit válasszak :D A neve mindnek olyan hívogató, örülök, hogy akkor az illat fronton is megállják a helyüket. Jó ötlet ez a szétvagdosás, lehet én is ezt fogom csinálni :) Vanilla Chai most nagyon tetszik név alapján, de a Snowflake Cookie se semmi, már most dilemmázok :D

      Törlés