Time for the woollen coat

11/15/2014


Tavaly vettem ezt a kabátot, de mivel a tél vége felé tettem rá szert, nem volt alkalmam túl sokszor hordani. Eddig a szekrény mélyén csücsült, de egyik nap eszembe jutott, hogy hát nekem ilyen kabátom is van! Teljesen az újdonság erejével hatott, kicsit úgy éreztem, hogy lett egy új kabátom. Szerencsére még mindig nagyon tetszik és egy ideig biztos nem lehet lerángatni rólam! Vékonynak néz ki, de nagyon meleg, így nem fáztam akkor sem, ha csak egy rövidujjú volt alatta, úgyhogy szerintem télen is jól megállja majd a helyét!

I've bought this coatt last year, but since winter was almost over, i didn't get as much use of it as i wanted. Untillast week, it was at the bottom of my closet but i rediscovered it, and boy, did it feel like i own a new coat! Luckily i still love it and no one will be able to get it off me in the near future. It looks thin but keeps me pretty warm, even if i only wear a t-shirt underneath, so i think it will be a staple in my winter wardrobe!




kabát/coat: sheinside
póló/t-hirt: H&M
sál/scarf: H&M
nadrág/pants: H&M
cipő/shoes: Deichmann 
táska/bag: Primark





You Might Also Like

0 megjegyzés