Denim on the weekend

10/08/2014




Nagyon szép időnk volt a hétvégén és a mostani is ilyennek ígérkezik, úgyhogy amíg a szürke fellegek el nem tűnnek, hoztam pár napfényes képet. Egész nyáron vártam, hogy újra használhassam a farmerkabátomat és bár a napon kicsit meleg volt hozzá a hétvégén, azért sem vettem le :) Klasszikus összeállítást választottam, fekete farmerhez bézs kockás sál és egy csipet rózsaszín a pólómon és a cipőmön. Imádom, hogy végre lehet rétegezni és játszani a különböző színekkel, anyagokkal. Ilyen ruhákban érzem legotthonosabban magam és tökéletesen illett a vasárnapi sétánkhoz. Hozzátok melyik stílus áll a legközelebb?

We had lovely weather this weekend and they say it will be just as nice in a few days so until the grey clouds disappear, i brought you some sunny pictures. I was longing to wear my denim jacket all summer long and even though it was still a bit too warm to wear it on the weekend, i went with it :) I choose a classic outfit, dark jeans with beige checkered scarf and a hint of pink on my top and shoes. I love that it's finally cool enough to wear layers, play with materials and colours. These are the types of clothes i feel most comfortable in, what is your style like?









You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Nagyon szeretem az ilyen egyszerű összeállításokat, mert az egyszerűsége ellenére nagyon jól néz ki és kényelmes is :)

    VálaszTörlés