28/52 - Clearing out the fridge

10/09/2014


Lassan-lassan visszafoglalom a konyhát a felújítás után és mivel mostanában nem főztem itthon, a hűtőben is csak ilyen-olyan maradékokat találtam. Gondoltam pont jó lesz visszatérésnek egy 'mindent bele' recept, avagy kiürítettem a hűtőt és összedobáltam egy ételbe, amit találtam. Igyekszem újra beindítani az 52 projectet, hiszen az év végéig 52 receptet szeretnék ide feltölteni és még csak 26-nál - vagyis fel úton - járok. Az egyik kedvencem az ételek fotózása, ezért nagyon örülök, hogy végre megint van lehetőségem főzni és ezt megosztani veletek :)

I'm slowly getting back into the kitchen after the renovation and since i haven't been cooking lately, i only found different types of leftovers in the fridge. I thought it would be perfect for a comeback to do an 'all in' recipe, alias i cleaned out my fridge and put everything that i could find in one meal. I'm trying to restart the 52 project again, because i'm planning to upload 52 recipes till the end of the year and i'm only at No. 26 so far. Food is one of my favourite things to take pictures of, so i'm glad i have the opportunity to cook again and share it with you :)


Hozzávalók/Ingredients

Minden összetevő variálható, a mennyiség nálam most attól függött, hogy épp miből mennyi volt itthon, úgyhogy ez is teljesen rátok van bízva!

You can change up the ingredients and the quantity is also up to you, i just used everything i had at home.

  • 1 brokkoli/1 broccoli
  • 3 paradicsom/3 tomatoes
  • 1 paprika/1 pepper
  • 2 répa/2 carrots
  • 350 gramm sertés/350 gram pork
  • kuszkusz/couscous
  • a képen nem szerepel, de végül fokhagymát is raktam bele/it's not on the picture, but i used garlic as well




Daraboljuk fel a zöldségeket, a brokkolit és a répákat pedig főzzük pár percig, hogy megpuhuljanak.

Chop up the vegetables and cook the broccoli and the carrots for a few minutes until they have softened.



Kockázzuk fel a húst, tetszés szerint fűszerezzük és pároljuk meg.

Cut the meat, season it according to taste and cook it.


Egy nagy serpenyőben pároljuk meg az összes zöldséget együtt, közben a kuszkuszra öntsünk annyi forró vizet, hogy az ellepje.

Simmer all vegetables together in a big pan, meanwhile pour as much hot water on the couscous that covers it.


Végül keverjünk mindent össze, fűszerezzük még egyszer ha szükséges és kész is a gyors, egyszerű és egészséges menü! :)

Finally, mix everything together, add spices one more time if needed and we are done with our fast, easy and healthy menu! :)


You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Hmmm, ez nagyon jól hangzik :-) Én most fagyasztót ürítek ki, mert nemsokára új hűtőnk lesz, úgyhogy jól jönnek a "mindent bele" receptek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem majdhogynem ezek a kedvenc receptjeim, mert teljesen egyedi ételeket lehet varázsolni, jó főzőcskézést! :)

      Törlés