Margaret island

7/24/2014




Eddig nagyon tetszik a budapesti élet, rengeteg a látnivaló éppen ezért igyekszünk minden nap kimozdulni, sétálni, körülnézni a városban. Tegnap a Margitszigetre mentünk és bár mindketten jártunk már itt, jó volt bebarangolni a szigetet. Találtunk egy üres padot, beszélgettünk, néztük a turista hajókat és a naplementét. Az idő pont tökéletes volt, se túl meleg, se túl hideg így még este is mentünk egy kört és megnéztük a Dohány utca zsinagógát :) Ti is szerettek hosszú nyáresti sétákat tenni? :)

I really enjoy living in Budapest, there is tons of things to see and we try to go out as often as possible to walk around town. We went to Margaret island yesterday and even though we both visited the island before, it was nice to just explore it again. We found a bench, talked, watched the tourist ships go by and enjoyed the sunset. The weather was perfect, not too hot or cold so we decided to go for an after dinner walk as well and ended up at the Dohány Street Synagogue :) How do you like going on warm summer night walks? :)











You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Nagyon jól sikerültek a képek :) (A kilencedikről valamiért Sansa Stark jut eszembe, lehet, hogy a hajfonatod miatt :D) A legjobb barátnőm nemrég költözött Budapestre, és bár kicsit szomorú vagyok emiatt, már alig várom, hogy meglátogassam, és felfedezzük a várost együtt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)) Ádámnak mondtam Sansát, szerinte is igazad van :D Én is így vagyok a legjobb barátnőimmel, Szegeden maradtak és én már nagyon várom, hogy feljöjjenek hozzám :)

      Törlés